-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Europa-Ford med historisk minus
Mens Ford åpenbart har klart å snu virksomheten når man ser på hele bildet – konsernet tjente penger igjen for første gang på tre år, er det åpenbart en stund før Europa er på plass igjen. Lavere omsetning og et rekord-minus endte 2003 med.
I Tyskland sank Ford-salget med nesten 12 prosent, til 235.000 enheter. Totalt ble det produsert så vidt over en million biler hos Euro-Ford, i 2002 var tallet 1,15 millioner. Det året var det forøvrig også rødt på bunnlinjen, men da var tapet begrenset til 340 millioner Euro.
Nå tilføyer Ford også at oppstarten av C-Max har kostet mange penger, at nye investeringer som skal gjøre Köln- og Genk-fabrikkene mer fleksible vil gi penger tilbake ganske snart, og peker dessuten på at de har også hatt problemer med valutaforholdene.