-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Outlander får turbo
Vi fortalte forleden om nye Colt-modeller som bare venter på at Parisutstillingen skal åpne (om 2 måneder!) Men det er ikke de eneste Mitsubishi-nyhetene. Også Outlander er det gjort ting med.
Det er først og fremst motorspesifikasjonene som er annerledes. Under panseret har man nemlig lagt en nedtrimmet utgave av Lancer EVO VII-motoren. I denne utgaven yter den 202 hestekrefter og 303 Nm. Dermed får denne bilen et null-til-hundre tid på 7,7 sekunder og en toppfart på ca. 220 km/t. Lavt tyngdepunkt kjennetegner jo denne bilen, bakakselen er av det mer avanserte slaget, store skivebremser og permanent firehjulsdrift burde sørge for at disse kreftene kan benyttes med et smil rundt munnen.
For at vi andre skal kunne misunne deg vil bilen din være utstyrt med et annet luftinntak på panseret, spesielle tåkelys og fargekodet støtfanger. Det sorte skinninteriøret blir også spesielt for denne modellen. Men også den normale Outlander vil få face lift i form av ny grill, ny bakspoiler, nye sideskjørt og en del andre detaljer som kan sladre om at her er det en 2005-modell ute på tur. De nye utgavene, også Turbo, skal presenteres i Norge ikke så lenge etter Paris.