-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Mazda med heftig 6er
Mazda har laget en potent famile-racer basert på sin 6er. Med 260 hester og drift på alle fire møter den Evo VIII og Impreza WRX.
Den potente familiebilen er utstyrt med en 2,3-liters turbomotor som yter 260 hester. Den har en nesten flat dreiemomentkurve mellom 2000 og 4500 omdreininger som topper seg på 380 Newtonmeter ved 3000 o/min. Akselerasjonen er treg i forhold til de to japanske konkurrentene, men 0 til 100 på 6,6 sekunder vil nok tilfredsstille de fleste familiefedre.
Bilen har et elektronisk system som fordeler kreftene mellom for- og bakaksel etter behov. Til sammen er det foretatt 120 endringer i karosseri og hjulopphengning fra den originale sedanen. Fjærer og dempere er av det sportslige slaget og 17-tommers bremser setter stoppegenskapene i relasjon til bilens muskler.
Eksteriøret er tro mot den vanlige Mazda6, men viser likevel at dette er Mazda utenom det vanlige. Innendørs finner vi lærtrukne sportsseter, aluminiumspedaler og instrumenter med røde visere på sort bunn.