-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
2 CV for Batman?
De som utveksler informasjoner og stiller spørsmål på Bilforum, pleier å komme til bunns i mysteriene. Men akkurat denne her bør kanskje ut blant et bredere publikum. Foreløpig vet ingen hva det er.
Det er etterhånden dukket opp en rekke bilder av denne hårete skapningen, du finner alle på www.raggus.net/bilforum/ (som for øvrig er en ganske hyggelig bildilla-side, med en viss lening mot Citroën, kan det se ut som). Men ingen kan fortelle hva det er.
Interiøret og feltene for nummer på utsiden tyder på at det er noe som er bygget til 2CV cross, men på den annen side er det jo ganske mye ekstra vekt her, og det hele er såpass forseggjort at det er tvilsomt om den bare er ment å bulke med.
Hvis du går inn på disse forum-sidene vil du se at de har lett ganske mange steder etter svaret. Er det noen her hos oss som kan gjøre at vi kommer mysteriet noe nærmere?