-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Ny Corolla i Paris
Toyota skal ha verdenspremiere på nye Corolla på bilutstillingen i Paris i oktober. Alle tester er avsluttet og bilen settes i produksjon i løpet av høsten. Og Paris-utstillingen er valgt som stedet der bilen skal vises for aller første gang.
Det er stor spenning rundt den nye Corolla. Det er ikke bare verdens mest solgte personbil, men Toyota ønsker også å dele biltypen i to. De vil ha en Corolla for u-land samt en modell for resten av verden. Man snakker om to forskjellige biler – slik at Corolla blir en prisgunstig bil med enklere løsninger – mens bilen for verden for øvrig, skal bli oppgradert og konkurrere mer mot BMW enn Skoda.
Det er ventet at den nye bilen for Europa, Nord-Amerika, Japan etc. også vil få et helt nytt navn. På bilutstillingen i Tokyo i fjor høst viste Toyota en fremtidsmodell mange innen Toyota mente hadde trekk som viste hvordan denne nye bilen kommer til å se ut. Den skal bli større og langt mer eksklusiv enn dagens Corolla.
Delingen av Corolla i to adskilte modeller skal være en del av Toyotas strategi for å overta plassen som verdens største bilkonsern. I dag er Toyota nummer to etter General Motors.
Toyota bygger for tiden en stor ny bilfabrikk ved St Petersburg, Russland. Da planene for den nye fabrikken første gang ble presentert var det snakk om at det skulle produseres Camry. Nå snakker Toyota om at det kan bli en annen modell. Det kan bli den nye Corolla. Toyota har store planer for vekst i Russland.