-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Seat med Lambo-preg
Seat er langt fra død på kontinentet. En ny konseptbil derfra viser igjen at Lambo fremdeles er inspirasjonen.
Klikk HER for alt fra Frankfurt!
Det er akkurat som Luc Donckerwolke ikke helt kan glemme at han en gang satt i SantAgata Bolognese og var sjef for den lille designstaben hos Lamborghini.
Selvfølgelig var det en forfremmelse da han ble sendt til Spania for å ha ansvaret for Seat, men det er mye Lambo som sitter i.
Formspråk
Bare se på årets Seat konsept i Frankfurt. Tribu heter den, og selv om den fortsetter der Salsa slapp, med å beskrive fremtidens Seat-formspråk, er det ikke tvil om at her finner vi enkelte knekk-og-brett detaljer som godt kunne være hentet fra Lanborghini.
Bilen er bygget på en Tiguan-plattform, med en øst-vest firer, firehjulsdrift og DSG. Muligens er det slik den skal bli en gang i fremtiden også, men i første omgang er det den kommende Ibiza og sedanen på A4-basis vi venter på. Og som disse stilstudiene bygger opp mot.
Det er vel heller tvilsomt om de parallellogram-formede forlyktene, de skarpe konturene på panseret, de svære, nesten firkantede hjulutskjæringene og den svære glassflaten på bakluken noensinne kommer til å bli ført videre.
Men la oss i hvert fall håpe at Donckerwolkes interiør får en avlegger eller to. I stedet for et massivt dashbord er hele informasjonsavdelingen hengt opp i en lett ramme, og det er det.