-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Krever VW-kampanje stanset
Forbrukerombudet tviler på at Volkswagen BlueMotion er mer miljøvennlige enn andre biler.

Tidligere i år ble det laget "trafikkregler" for bruk av miljøbegreper i forbindelse med markedsføring av biler. Nå mener Forbrukerombudet at den annonsekampanjen Volkswagen kjører for BlueMotion, bryter mot reglene.
Forbrukerombudet har reagert og krever i et brev at importøren umiddelbart stanser kampanjen. De mener den er i strid med Markedsføringsloven.
- Vi mener at annonsekampanjen som Harald A. Møller dro i gang i forrige uke ikke er i overensstemmelse med de retningslinjer for markedsføring av biler som vi ble enige med bilbransjen om tidligere i år, sier seksjonssjef Bente Øverli i Forbrukerombudet.
- Hva er det konkret Forbrukerombudet reagerer på?
- Det er bruken av tekst og bilder i kombinasjon. Annonsekampanjen gir inntrykk av at BlueMotion-serien er mer miljøvennlig enn andre biler. Det stiller vi oss tvilende til, sier Øverli.
Hun legger til at det er Forbrukerrådet som på egenhånd har reagert i denne saken, selv om de har fått enkelte kommentarer på kampanjen.
Informasjonsdirektør Paul Hegna i Harald A. Møller sier at de stiller seg uforstående til henvendelsen fra Forbrukerombudet og er uenig i deres syn.
- Vi vil de neste ukene vurdere saken internt, og gi vårt svar i god tid før svarfristen som er satt til 16. november, sier Paul Hegna.