-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Alfas neste skulptur
De fleste er enige om at Alfa Romeo lager noen av verdens vakreste biler. Nå er en ny kreasjon i støpeformen.
To modeller
Det er Alfa 147 som står for utskifting, og som vi har fortalt tidligere kommer det to modeller, den noe mindre Junior og en større 149. Og det er sistnevnte modell våre spionfotografer nå har knipset tidlige bilder av på et tidlig stadium.
Mens Junior skal på markedet sent 2008, kommer 149 først på markedet våren 2009. Prototypen på bildene har fronten til den nye Alfaen mens resten av bilen er basert på en Fiat Bravo.
Målrettet
Nye 149 rettes direkte mot Alfas målgruppe – designbevisste i aldersgruppen 27 til 40 år. Med en lengde på 430 cm kommer den svært nær tidligere Alfa 156. Den kommer kun i 5-dørsutgave og skal dele plattform med Fiat Bravo.
Motoralternativene vil bestå av bensin- og dieselvarianter og strekke seg fra 120 til 265 hk med en V6-utrustet GTA på øverste trinn. 6-trinns manuell gearkasse blir standard, men noen av modellene får automat som alternativ.