-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Alfa i retning USA
Ved åpningen av Showet i Bologna kunne Alfa Romeos ledelse fortelle om fortsatt godt Alfa Romeo salg, i det minste har de klart å beholde markedsandelene i et synkende marked, og regner med enda bedre salg nå som nye dieselmotorer er på gang. USA vinker også i det fjerne.

Det skal investeres nesten 600 millioner Euro i 10 nye Alfa Romeo-modeller frem til 2005 – noen av de siste i denne serien vil bli den nye 156 som kommer da. Den skal også klargjøres for USA, for man regner med å være på plass der igjen i 2007.
Hva han ikke sa var noe om Alfa Romeo skulle inn under Ferrari-paraplyen – det nektet han faktisk å svare på – eller hva som kommer til å skje med Fiats toppledelse.
I dagens italienske aviser er det nemlig sterke antydninger om at deler av statsministerens ukonvensjonelle utspill vil vise seg som selvoppfyllende prognoser. At Alfa Romeo blir en del av Ferrari, som får en konsernrolle i Fiat-systemet. Dessuten at deler av Fiats toppledelse vil kaste inn håndkledet, og at melding om det vil komme torsdag.
Når det er såpass mange likelydende rykter som dukker opp på omtrent samme tid er det som regel noe som ligger under. Enten en sannhet eller at det er noen sterke krefter som ønsker at det skal bli sant. Vi får bare vente og se.