-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling

Lader opp til Paris-utstillingen:
Ny Alpine venter i kulissene
Ingen aner egentlig hva dette er, bortsett fra at det er en konseptbil som Alpine skal presentere oss for på Paris-utstillingen mandag.
Men tenk så gøy det hadde vært om morgendagens teknologi inkluderte finesser som tillot en høykvalifisert forbrenningsbil som møtte de kommende Euro 7-reglene – to måneder før Euro 7 ble vedtatt.
Bilen skal debutere på bilutstillingen i Paris til uken, og det lille vi ser av den på dette ene teaserbildet viser at den er ikke veldig ulik den bilen et antall designstudenter i Torino viste oss tidligere i år.
Alpine har døpt den Alpenglow som visstnok er et Nordlys-type optisk fenomen som kan opptre for dem som synes det er morsomt med alper på morran og som for alt jeg vet har inspirert hele bilen.
Umiddelbart ser det ut som den har den samme bredden som studentenes bil hadde, og det betyr vel også at resten av bilen har samme type proporsjoner – litt over fem meter lang og to meter bred.
Det er vel et år siden det også ble kjent at Alpine og Lotus skulle bygge en elektrisk sportsbil sammen. Den skal være klar i 2025.
Ikke et ord om dette er den, eller om dette er en komplett egenutvikling, men jeg har en følelse av at Lotus har hatt så mye å gjøre i det siste at dette nok er noe Alpint på egen hånd.