-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Konklusjon
Hvis kjøreegenskaper er det viktigste argumentet for å velge bil, er Opel Astra TwinTop det naturlige valget denne gang – fordi bilen er utstyrt med sportchassis med elektronisk justering (IDS+). Astra har også et overtak på sin konkurrent når det gjelder motorytelse, og skulle vi ha gått ned et trinn til 1,8-liters motor med 140 hk, ville det ha betydd 55.000 kroner lavere pris.
På områder som plass, komfort og førermiljø får Volkswagen Eos et klart forsprang. Det er et viktig argument at en fireseter er så rommelig at alle fire setene kan benyttes i praksis. Av disse to konkurrentene er det bare Eos som kan få godkjent på det området. Når Eos med sitt standardoppsett også viser kompetente kjøreegenskaper, og i det hele tatt oppleves som nettere og lettere å håndtere, er resultatet denne gang en klar poengseier til Eos.
LES MER:
- Opel Astra TwinTop
- Volkswagen Eos
- Tekniske data