-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Fra Quattro til Sport
Audi quattro GmbH bytter navn. Men de skal fortsatt drive med samme business som i dag.
Det er sikkert flere som syns det lyder fornuftig når Audis datterselskap «quattro GmbH» bytter navn til Audi Sport GmbH. At de har brukt samme navn på selskapet som på firehjulsdriften, har nok medført en del misforståelser opp gjennom årene.
Selskapet ble stiftet i 1993 og har i dag cirka 1200 medarbeidere i den gamle NSU-byen Neckarsulm. Skuta styres av Stephan Winkelmann som i en årrekke har ledet Audis datterselskap Lamborghini.
Quattro GmbH har gjennom årene hatt ansvar for Audis muskel- og sportsbiler og bygger i dag Audi R8 og RS-modellene. I tillegg er de ansvarlig for Audis kunderacere og de er selskapet som tilpasser bilene til de mest kresne kundene som ønsker skreddersøm.
Audi har en lang historie innen motorsport som strekker seg tilbake til Auto Unions sølvpiler på 1930-tallet. Mange vil også huske de suveren rallybilene med quattro-teknikk fra 1980-tallet.
De har dominert 24-timersløpet på Le Mans siden tusenårsskiftet, og selv om de nå trekker seg fra denne serien (WEC) står de fortsatt tilbake med DTM (inkludert TT Cup for rekruttering) og Formel E, samt at de tilbyr kundebiler innen kategoriene GT racing og TCR.
Videre vekst
Tradisjonen med RS-modeller startet med RS2 Avant i 1994, og i dag tilbyr Audi R-modeller av så godt som hele rangen, fra toppmodellen RS7 til «inntrekkeren» RS3.
Selskapet som nå skal hete Audi Sport har doblet salget de siste fem årene, og i løpet av de neste 18 månedene skal de lansere 8 nye modeller for å styrke posisjonen i markedet. Samtidig vil antall Audi Sport-forhandlere øke fra dagens 370 til 600 i løpet av 2017.
Det høres ut som et klart tilsvar til Mercedes-AMG hvor det nærmest har gått inflasjon i antall nye modeller de siste årene. En annen direkte konkurrent er selvsagt BMW M.