-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
K-1
Denne gangen skal vi til Slovakia. Det er vel ikke så underlig, hadde de hatt bedre bilder skulle jeg latt dere få hilse på den Corolla stasjonsvogn-baserte Danushka fra Sri Lanka. Men altså Slovakia der K-1 design lenge opererte med lokale fenomener som Skoda og Tatra, men som begynte å få USA-foten da Warszawa-pakten plutselig ikke eksisterte mer.
I det hele tatt inneholder dette settet så mange deler fra Audi TT, og også fra andre biler, at man skal være ganske primitiv dersom man tror på det når det på vognkortet står Honda Accord 1990. Men slik er de oppegående landenes kit-car regler. Vognkortet følger hoved-donoren.