-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Renaussan øker
Etter Sveits, Nederland og Tyskland har nå Renault og Nissan giftet seg på enda et marked i Europa. Denne gang er det Østerrike. En logisk prosess, ettersom begge eier hverandre og jobber med stadig flere felles komponenter, og felles ideer.
Nå blir båndene mellom de to partnerne imidlertid knyttet tettere på enda et europeisk marked. I Østerrike skal de to import-organisasjonene slås sammen, med tilbakevirkende kraft fra 1. januar. Det er ikke dermed sagt at forhandler-organisasjonen også skal fusjonere, det er selvfølgelig gjenstand for vurdering fra sted til sted.
Det østerrikske markedet var i fjor på snaue 279.000 enheter. Nissan hadde så vidt over 2 prosent markedsandel, Renault lå på ca. 7.