-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
– Jeg gir meg ikke
Stian Paulsen har hatt en meget vanskelig start på årets sesong. Men den hardt arbeidende racerføreren fra Fredrikstad har ikke til hensikt å kaste inn håndkleet.
Når alt stemmer er han på nivå med de beste i serien han kjører, men Stian Paulsen har noen ekstra utfordringer – han drifter sitt eget lille team ved hjelp av kompiser mens konkurrentene har profesjonelle team i ryggen, og vesentlig større ressurser.
På tross av begrensede ressurser og altfor lite budsjett velger ikke Stian minste motstands vei. Han kunne sannsynligvis gjort det meget bra om han hadde holdt seg i Skandinavia, men han har valgt den knalltøffe serien TCR Europe.
Til årets første løpshelg som ble kjørt i Budapest siste helgen av april fikk han ikke bilen klar, samtidig som han slet med å få nødvendig budsjett i havn.
Dermed ble det sesongstart på Hockenheim for to uker siden. En helg som endte med to brutte løp etter at han ble kjørt av banen tidlig i begge løpene.
Sist helg var han i aksjon på en av sine favorittbaner, Spa i Belgia. Det så meget lovende ut på fredagens trening da han var blant de tre raskeste, bare ett tidel bak bestemann.
– Ut fra treningen hadde jeg forventninger om å gjøre en bra kvalifisering, men siden vi ikke har tatt poeng tidligere i år er jeg blant de siste som blir sluppet ut på banen. Det er 30 biler foran meg, og det betyr at sjansene for å få satt en rask runde er minimale, sier Stian til BilNorge.
Han fikk kjørt to runder før kvalifiseringen ble rødflagget på grunn av avkjøringer, og det holdt kun til 17. beste tid og et meget vrient utgangspunkt for løpene.
Men Stian er ikke den som gir seg uten kamp. I lørdagens løp knep han posisjon for posisjon, uten å være innblandet i et eneste uhell. Han endte til slutt på åttendeplass.
– I søndagens løp var planen den samme, og det gikk bra helt til det gjensto to runder. Da kjempet jeg om 7. plass. Etter en langside hvor vi har toppfart på nesten 250 km/t bremser de to konkurrentene bak meg altfor sent så de sender meg av banen, og inn i autovernet på andre siden, sier en skuffet Stian.
Nye reparasjoner er nødvendige for å få bilen klar til neste løp som kjøres på Red Bull Ring i Østerrike 13.-14. juli. Men Stian jobber ufortrødent videre.