-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Vårt valg: Audi Q3
Hadde dette vært en skjønnhetskonkurranse, hadde ikke denne saken blitt lenger enn tittelen. Heldigvis er det mer enn utseendet som betyr noe.
Det var verken opplagt eller samstemt når denne testens vinner skulle kåres.
Dette er biler som koster svært mye sammenlignet med størrelsen. Testbilene, særlig Evoque og Q3 er svært godt utstyrte, noe som selvsagt bidrar til å trekke opp prisen.
Range Roveren koster nesten 900.000 kroner. Det uten at den er betydelig bedre utstyrt enn Q3 som koster over 200.000 kroner mindre.
Testbilene byr på tre gode valg: Er image og utseendet viktig for deg er valget enkelt; Evoque er en klar vinner.
Ønsker du de mest sportslige kjøreegenskapene, og fremkommelighet mer enn mye SUV-følelse, går du for X1.
Det som gjør Q3 til testvinneren er at den kombinerer mange av egenskapene til de to andre, noe som gjør at den scorer jevnt høyt på de fleste områder.
LES VIDERE:
- Del 1
- Del 2 - Del 3
- Testvurdering og poeng Audi Q3 - Testvurdering og poeng BMW X1 - Testvurdering og poeng Land Rover Range Rover Evoque