-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Stopper for å trappe opp
General Motors stopper produksjonen av Volt i fire uker. Deretter økes kapasiteten ved samlebåndet betydelig.

Hittil er det kunder i et fåtall amerikanske stater som har fått tilgang til den unike elbilen med rekkeviddeforlenger (eller Range Extender, om du foretrekker).
Disse er California, New York, Connecticut, Maryland, Michigan, New Jersey, New York, Texas, Virginia og Washington, D.C.
Men innen vi skriver 2012, skal Chevrolet Volt være tilgjengelig i hele USA. I tillegg skal den eksporteres til Europa, Kina og Canada. På vårt kontinent skal den markedsføres både som Chevrolet Volt og som Opel Ampera.
Etter ombygningen av fabrikken i Detroit-Hamtramck økes kapasiteten til 16.000 biler inneværende år. I 2012 forventes det en produksjon på 60.000 biler, hvorav man forventer at 45.000 enheter forblir på hjemmemarkedet.
Det vil nok fortsatt ta noen år før Ampera og Volt blir biler du møter daglig i trafikken.