-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Stopper for å trappe opp
General Motors stopper produksjonen av Volt i fire uker. Deretter økes kapasiteten ved samlebåndet betydelig.

Hittil er det kunder i et fåtall amerikanske stater som har fått tilgang til den unike elbilen med rekkeviddeforlenger (eller Range Extender, om du foretrekker).
Disse er California, New York, Connecticut, Maryland, Michigan, New Jersey, New York, Texas, Virginia og Washington, D.C.
Men innen vi skriver 2012, skal Chevrolet Volt være tilgjengelig i hele USA. I tillegg skal den eksporteres til Europa, Kina og Canada. På vårt kontinent skal den markedsføres både som Chevrolet Volt og som Opel Ampera.
Etter ombygningen av fabrikken i Detroit-Hamtramck økes kapasiteten til 16.000 biler inneværende år. I 2012 forventes det en produksjon på 60.000 biler, hvorav man forventer at 45.000 enheter forblir på hjemmemarkedet.
Det vil nok fortsatt ta noen år før Ampera og Volt blir biler du møter daglig i trafikken.