-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Stopper for å trappe opp
General Motors stopper produksjonen av Volt i fire uker. Deretter økes kapasiteten ved samlebåndet betydelig.
Hittil er det kunder i et fåtall amerikanske stater som har fått tilgang til den unike elbilen med rekkeviddeforlenger (eller Range Extender, om du foretrekker).
Disse er California, New York, Connecticut, Maryland, Michigan, New Jersey, New York, Texas, Virginia og Washington, D.C.
Men innen vi skriver 2012, skal Chevrolet Volt være tilgjengelig i hele USA. I tillegg skal den eksporteres til Europa, Kina og Canada. På vårt kontinent skal den markedsføres både som Chevrolet Volt og som Opel Ampera.
Etter ombygningen av fabrikken i Detroit-Hamtramck økes kapasiteten til 16.000 biler inneværende år. I 2012 forventes det en produksjon på 60.000 biler, hvorav man forventer at 45.000 enheter forblir på hjemmemarkedet.
Det vil nok fortsatt ta noen år før Ampera og Volt blir biler du møter daglig i trafikken.