-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
4Matic i nye C-Klasse
Ønsker du deg en ny Mercedes med firehjulsdrift? Muligens kan du ha den i garasjen før neste snøfall.

Det er nye C-Klasse som nå, kort etter den norske lanseringen, tilbys med 4Matic – Mercedes system for permanent firehjulsdrift. Det er de sekssylindrede modellene, C 280, C 350 og C 320 CDI som tilbys med denne løsningen.
I følge Mercedes er de det merket som tilbyr flest modeller med firehjulsdrift i premium-segmentet med hele 49 forskjellige 4Matic-modeller.
Nyeste generasjon 4Matic skal være mer effektivt og ha både lettere og mindre plasskrevende komponenter enn forgjengeren. Omsatt i praksis betyr det lavere forbruk og bedre fremkommelighet.
C 320 CDI er første C-Klasse med kombinasjonen 4Matic og diesel. Den yter 224 hk og har et snittforbruk på beskjedne 0,77 liter på mila ved blandet kjøring.