-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
5000-bil på alvor
Renault gjentar at deres nye billigbil er ramme alvor. En bil som skal møte alle vestlige standarder og krav skal kunne leveres til kunder for 5.000, sier de.
5000 Euro er en lav pris. Det er nesten halvparten av det den gamle Panda ble solgt for, og stort mer basic enn den går det vel ikke an å bli. Det har også vært tider hvor Renault-folkene har vært litt mer unnvikende når de er blitt spurt om fremdriften, men nå sier Pierre-Alain de Smedt, Renaults produksjonssjef, i et intervju med Automotive News at nå er alle elementer i likningen på plass, og vi kan produsere denne bilen for litt over 3.000 Euro.
Den prisen er åpenbart bare produksjons-prisen og ikke utgifter til salg og markedsføring. Men mellom denne prod-prisen og en utsalgspris på 5.000 burde det ligge nok markedsføringspenger å ta av, og samtidig sørge for akseptable marginer til distribusjonsleddene.
Russland, Romania og Algerie er bare noen av de stedene man planlegger produksjonslinjer for denne modellen.