-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Renault sjekker diesel
Renault måtte i går gå sterkt ut for å dementere en melding i en fransk avis om at de tilbakekalte 500.000 biler med dieselmotor. Det dreier seg om en frivillig sjekk, sier fabrikken.
Det er den ikke denne gangen. Derfor inviterer fabrikken alle eiere av noen Megane, Laguna og Espace-modeller (1997-2000 utgaver) til en teknisk kontroll. Det har nemlig vist seg at drivremmen til alternatoren kan ryke under for eksempel hard akselerasjon. Masse turtall og motoren som beveger seg på festene kunne forårsake dette.
Verkstedene har vært instruert om denne mulige feilen i mange måneder, og den franske fagpressen har omtalt det i lang tid. Derfor gjorde den tilsynelatende alarmerende meldingen intet inntrykk på børsen. Renault fulgte indexen opp i går. Men det er vel ikke tvil om at en del Renault-eiere ble litt bekymret, fordi de ikke riktig forstod hva det dreide seg om.