-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Seat til USA
Kanskje de burde forsøke Norge først, eller? I hvert fall fortalte Seat på Barcelona-utstillingen at de kanskje vil prøve seg på USA.

Seat er allerede på markedet i Amerika. Mexico tok i mot litt over 20.000 av disse spanske bilene i fjor, og i år fortsetter salget i samme takten, med nesten 6.000 i første kvartal.
Men vi må bli enda sterkere i Sør-Amerika, samtidig som vi også planlegger eksport til USA, sa Winfried Burgert, sjef for den spanske VW-filialens forskning og utviklingsavdeling. Vi burde ha gode muligheter i sydvest og sydøst i USA der innslaget av hispano-amerikanere er spesielt stort, la han til.
Observatører antyder at strategien kanskje er å bygge Seat-modeller ved Volkswagens fabrikk i Puebla, Mexico, og derfra distribuere dem over grensen til utvalgte stater i sør, der de vil kunne selges gjennom Audi-forhandlere.
Underlig at det skal være enklere enn å få solgt litt mer enn en håndfull biler i Norge.