-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Folkevogn fra VW
Det var en gang en Folkevogn Den finnes ikke lenger. Polo er for dyr, Lupo for liten og Golf tilhører overklassen. Men kanskje kommer den tilbake?

For folk fra Brasil er den imidlertid ingen hemmelighet, som den nye Fox har den allerede vært produsert et snaut år og nå planlegges Europa-utgaven. Mye må gjøres, ABS, servo, masse airbags – rundt 50 endringer i forhold til lokalutgaven, regner man med. Allikevel ser det ut som om bilen kan komme til Europa for under 8.000 Euro, med 75 hester og mindre enn 1000 kg vil det kunne bety under 120.000 kroner.
Vi snakker en ganske rommelig bil, med oppreist sitteposisjon og med et baksete som kan forskyves 15 cm. i lengderetning. I forhold til en Polo snakker vi 9 cm kortere (380 cm) og 8 cm høyere. Og så blir det bare aktuelt med en to-dørs utgave, selv om den finnes firedørs i Brasil. Polo bør jo få litt beskyttelse.
Det dreier seg åpenbart om 1,2 eller 1,4 liters bensinfirere eller en 1,4 liters tresylindret TDI motor. Den alkohol-brennende 1,6 liters Totalflex motoren blir nok ikke tilgjengelig her. En fem-trinns manuell er den eneste aktuelle gearkassen.
Sannsynligvis vil den ha helt andre kjøre- og komfort-egenskaper enn det vi er vant til fra tysk-utviklede biler. I Brasil finner man asfalt på kun 20% av veiene, det gjør sitt til at chassis-konstruktørene må møte litt mer spennende krav enn vi er vant til.