-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Mer skatt på firmabil
Statsbudsjettets forslag om å beskatte overskudd på kjøregodtgjørelse påfører arbeidstakerne en skatteøkning på 800 millioner kroner og næringslivet 300 millioner i økt arbeidsgiveravgift.
- Vi antar at utbetalt kjøregodtgjørelse i dag ligger rundt 5,7 milliarder kroner i året. Kr 1,15 er 36 % av kr 3,20, altså vil 36 % av utbetalt kjøregodtgjørelse eller mer enn 2 milliarder kroner komme til beskatning.
- Med en marginalskatteprosent på 40 utgjør dette over 800 millioner kroner i skatteskjerpelse. 14-15 % arbeidsgiveravgift betyr 300 mill. kroner i økte kostnader for næringslivet. Dette er en skatteskjerpelse som forbigåes i taushet når Regjeringen presenterer sine endringer til statsbudsjettet, sier direktør Ola Bjørnstad i Opplysningsrådet for Veitrafikken.