-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Oldsmobile Bravada: nyfødt og dødsdømt
Hvordan er det å lansere en ny, spennende bil, som alle vet vil avgå ved døden? For omtrent samtidig med at Oldsmobile 04 ble lansert på Detroit-utstillingen kunne Generalen fortelle at USAs eldste bilmerke skulle henrettes. Underlig, derfor, å lansere en ny Bravada.


Dødsdømt
Dødsdømt
Og hvem kommer til å kjøpe en ny Oldsmobile som i realiteten bare er en repetisjon av de siste årenes Olds historie (Hvem trenger egentlig en Alero? Det er jo også en Oldsmobile som bare bytter visittkort når den blir eksportert). Du kan jo kjøpe en Chevrolet eller en Suzuki XL-7 eller en Acura MDX eller Jeeper eller en BMW X5 – og det later det til at folk gjør.
Da hjelper det lite at denne aller siste, nye, Oldsmobile har premiere på en rekke-sekser som høres lovende ut. 4,3 liter med 80 flere hester enn i den gamle 4,3 liters V6eren som satt i 2001-Bravadaen. Første gang GM i NordAmerika bruker variable ventiltider for eksempel. For det vil ikke ta lang tid før denne motoren finner veien ned i andre GM-produkter, så er ikke det noe unikt argument heller.
Det er trist at et merke som Oldsmobile forsvinner. Men når de blir tildelt produkter som dette er det ikke underlig at publikum også forsvinner.