-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør
-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Rover kjører sjarm-offensiv
Med to forskjellige og separate utspill ønsker Rover å forsikre at alt er bra, og vel så det. Dessuten er fire nye modeller på vei.

Han bekreftet at i tillegg til stasjonsvognutgaven av Rover 75, så vil det komme 3 forskjellige MG derivater neste år. Dagens ledelse har allerede øremerket 100 millioner pund til produktutvikling, dessuten samtaler man med en annen produsent om å utvikle en ny mellomstor bil som skal overta når 25 og 45 forsvinner i 2004.
Samtidig spiste John Towers lunch hos MIRA, det store engelske biltest-senteret, og holdt sin tale der. Towers er styreformann for Rover og var leder der i BMW-tiden, dessuten var det han som fikk opp den gruppen som tilslutt fikk kjøpt Rover for 10 pund før ferien.
Han gikk hardt ut mot de mange kritiske røstene som spår Rover i en snarlig grav. Vi har penger i banken, vi skal bygge 200.000 biler neste år, vi skal gå break even i 2002, og vi har en enorm fordel i at vi fremdeles kan ha stor nytte av de 3 milliarder pund BMW investerte i Longbridge. Den investeringen betyr blant annet av kvaliteten og finishen er på høyde med våre tyske kollegeres, sa han.
Åtte modeller lover han oss ved utgangen av neste år. Det stemmer bra med tellingen til Howe – i dag har de fire.
LES OGSÅ: En forsmak fra MG
Av Jon Winding-Sørensen – bilnorge.no