-
Bilia Norge AS:
Takstmann, BMW Skøyen
-
Møller Bil Trondheim:
Nyttekjøretøyselger
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Bilia X:
Plassjef, XPENG Lørenskog
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Hedin Performance Cars:
Servicemarkedsleder
-
Hedin Performance Cars:
Servicerådgiver
-
Hedin Performance Cars:
Delelagerekspeditør
-
Møller Bil Ensjø - Møller Bil Etterstad:
Bilmekanikere og fagteknikere
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Fagtekniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Bilglassmontør
-
Møller Bil AS:
Bruktbilselger
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
NAF Senter Bergen:
Bilmekaniker
-
RSA BIL Trondheim:
Selger nybil BYD
-
Bauda AS:
Daglig leder
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Team Verksted AS:
Varebilmekaniker og lastebilmekaniker
-
Tyretrust Norge AS:
Key Account Manager -Salgsansvarlig
-
Bilia Norge:
Bruktbilsjef, Hamar
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Selger Mercedes-Benz nyttekjøretøy
-
Harald A. Møller AS:
Teknisk instruktør
-
Lexus Fredrikstad:
Salgskonsulent
-
MAN Truck & Bus:
Salgskonsulent Trucks
-
MAN Truck & Bus:
Key Account Manager
-
Motortechnik:
Kundemottaker og Bilmekaniker
-
Porsche Center Oslo:
Selger nye Porsche
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Her er BMW M8 Cabriolet
Det nærmer seg lansering av BMW 8-serien. Her er våre første bilder av M8 Cabriolet.
Vi fikk den servert som konseptbil på Villa d’Este og har vist spionbilder av coupéen og racerbilen med betegnelse M8 GTE som skal delta i WEC-mesterskapet, inkludert Le Mans, neste sesong.
I dag kan vi for første gang servere bilder av den åpne toppmodellen – BMW M8 Cabriolet.
M8-modellene har større luftinntak enn sine mer moderat motoriserte søsken, og selvsagt preger de obligatoriske, doble M-eksosrørene begge sider av hekken.
Motoren i M8 blir en 4,4-liters twin turbo V8 – en oppspritet utgave av den som sitter i den nylig avslørte M5. M xDrive-systemet som lar sjåføren velge mellom for- og firehjulsdrift vil også bli hentet herfra.
Autocar har intervjuet sjefen for M-divisjonen, Frank van Meel som forteller at den vanlige 8-serien og M8 er utviklet parallelt.
Han sier ingeniørenes viktigste oppgave var å sørge for at den vanlige 8-serien ikke ble for sporty, siden de ønsket at M8 skulle medføre et klart trinn opp på stigen. Dessuten er det jo ikke alle 8-seriekunder som ønsker en bil som er så sportslig som M8.
– Vi ønsker å være tydelige med posisjonering av denne bilen. Den skal stå på øverste trinn i modellporteføljen vår, og vi har foreløpig ingen planer om noen ny modell som skal toppe denne, sier van Meel til Autocar.
Dermed kan vi ta for gitt at M8 får høyere effekt enn M5s 600 hester. Når M8 Coupé og Cabriolet kommer på markedet i 2018, vil de trolig posisjoneres som direkte konkurrenter til Mercedes-AMG S63 Coupé og Cabriolet – biler som koster drøyt to millioner kroner.