-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Kollega Jon Winding-Sørensen er i München for å være blant de første som får en smugtitt på nye M3. I dag har han fått spesifikasjonene, og er imponert over at den kraftige motoren kun veier 202 kg takket være utstrakt bruk av lette materialer.
Som ventet er bilen ganske lik konseptutgaven vi møtte i Genève, og ytelsene er imponerende fra den 4-liters V8-maskinen:
- 420 hk ved 8.300 o/min.
- Maks tillatt turtall er 8.400 o/min.
- Maks dreiemoment er 400 Nm ved 3.900 o/min.
- Kompresjon: 12:1
Dermed får M3 ytelser i samme klasse som hovedkonkurrenten, Audi RS4 som vi har moret oss kostelig med ved et par tidligere anledninger her på BilNorge. Og "den gamle redaktør ser selvsagt frem til å stifte nærmere bekjentskap med M3 i morgen.