-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør
-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Escalade får egen identitet
Når Generalen tar seg en tur, gjør han det så det merkes. Så når General Motors har bestemt seg for at Pebble Beach er et spennende sted, nøyer de seg ikke med en debut, de må ha to.

En Yukon Denali i dårlig tilpasset smoking.
De kalte den Cadillac Escalade, den ble ingen suksess.
Men se her, sa alle Generalens menn, da de hadde samlet eliten av verdens bil-penge-folk rundt seg på gressplenen i Pebble Beach, se hva vi kommer med for 2002 og dro teppet av en nye Escalade.
For det første ser den bra ut. Uten å være sjokkerende radikal har den masse moderne preg hentet fra Evoq og Imaj-prototypene. Ikke minst den nye karakteristiske egge-kartong fronten, som GMs designere jommen hadde klart å bygge inn på le Mans raceren også.
For det andre er det blitt en moderne SUV. Den skal bygges på GMT 800-drivlinjen, som av mange blir betraktet som industriens beste, og som vi finner på nye Silverado/Sierra.
Pluss eksklusive detaljer som GMs OnStar Navigasjons/kommunikasjons-system, ikke rart Cadillac-folket tror de har en ny vinner. Og med god grunn ser frem mot at snitt-alderen på kundene fortsetter å rase.
Sa vi 2002-modell? Det sa Generalen også. Det betyr at den kommer i salg den 3. januar neste år! Cadillac regner med 25.000 enheter det første året og få av dem kommer til å koste under 50.000 dollars.
Av Jon Winding-Sørensen – Bilnorge.no