-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
VW endrer miljøkampanje
VW-importør Harald A. Møller har etter samråd med Forbrukerombudet bestemt seg for å endre deler av markedskampanjen for BlueMotion. Nå studerer Ombudet andre miljøannonser. Flere merker er i faresonen.

Harald A, Møller velger likevel å føye seg etter innsigelser på BlueMotion kampanjen fra Forbrukerombudet. Mens hoveddelen av aviskampanjen er avslutet, vil Møller endre på reklamen på Internett og TV. Alt skjer i samråd med Forbrukerombudet. Endringene skjer omgående.
- Vi gjør mindre endringer i tekstene, sier informasjonsdirektør Paul Hegna i Harald A. Møller. - Vi har hatt en god dialog med Forbrukerombudet og setter stor pris på at vi fortsatt kan kjøre budskapet om at BlueMotion bilene slipper ut mindre CO2. Det har vært det viktigste i vår kampanje, sier Hegna.
Seksjonsleder Bente Øverli i Forbrukerombudet er glad de er kommet i dialog med Harald A. Møller og at de nå endrer sin kampanje.
- Alt ville vært bedre om de bare hadde snakket med oss før de startet kampanjen, sier hun. Forbrukerombudet ser nå på en rekke reklamekampanjer der man blander bil og miljø. De vil nå bli studert nøyere, og Forbrukerombudet sier at kampanjen for Toyota har høy prioritet