-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør
-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Bombrikker skiftes ut
Vegen og vi melder at mellom 400.000 og 700.000 Autopass-brikker står for utskifting de neste to år. Årsaken er at batteriene har begrenset levetid.

Fem til åtte år er stipulert levetid for batteriene som sitter i bombrikkene. Derfor må de som anskaffet brikkene i 1999 og 2000 snart bytte ut disse.
Statens vegvesen samarbeider med brikkeleverandøren om prosjektet. Som en forsmak på hva de står overfor har vegvesenet allerede skiftet ut 15.000 brikker på Jæren.
Halve bilparken
Til sammen er ca 1,2 millioner brikker i bruk, noe som betyr at om lag halvparten av alle norske biler har montert Autopass. Brukerne vil få erstattet brikkene med nye, noe Statens vegvesen og produsenten har kommet frem til er en bedre løsning enn å skifte batterier.
- Uansett hvordan denne masseutskiftingen av Autopass-brikker blir gjennomført i praksis, regner vi med at den blir ganske kostbar, sier Jacob Trondsen i Statens vegvesen til Vegen og vi. Men han forsikrer at detaljerte planer for utskiftingen av inntil 700.000 brikker i 2007 og 2008 skal være klare innen utgangen av 2006.