-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Miljøfarlig
Ikke kast AutoPASS-brikken i søpla.

Statens vegvesen og Statens forurensningstilsyn minner alle som skal bytte AutoPASS-brikke om at brikkene defineres som elektrisk og elektronisk avfall (EE-avfall).
- Brikkene inneholder farlige stoffer som bly og brommerte flammehemmere, sier seksjonssjef Kari Aa i SFTs avfallsseksjon.
Disse stoffene kan føre til helse- og miljøproblemer dersom de kommer ut i naturen.
- Det er derfor viktig at AutoPASS-brikkene blir levert som EE-avfall slik at de blir behandlet forsvarlig, sier Aa.
Statens vegvesen har opprettet avtale med de store elektroforhandlerne, Euronics, Expert og Elkjøp om retur av brikkene. I Oslo og Østfold kan de også leveres inn på ESSO-stasjoner. I tillegg kan man selvsagt levere brikkene i de ordinære beholdere for miljøavfall som er satt ut av kommunene.
- Vi skal bytte rundt 650 000 brikker på landsbasis. Dette utgjør selvsagt en stor mengde miljøfarlig avfall. Vi ønsker derfor å minne publikum om ikke å kaste den i vanlig søppel, sier senioringeniør Geir Kalheim i Statens vegvesen Vegdirektoratet.