-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Avis Bilutleie overtar Budget
Etter at morselskapet til Avis i USA kjøpte opp den amerikanske delen av Budget har det vært spekulert i hva som ville skje med den europeiske delen av selskapet. Det er nå klart at Avis kjøper også denne delen av Budget.

Avtalen går ut på at retten til å bruke Budget-navnet samt en del av eiendelene overdras til Avis, som ser for seg klare synergimuligheter på kostnadssiden. Avis Europe legger opp til at Budget skal fortsette som eget merke, men de ser samtidig muligheten for felles støttefunksjoner.
–På kort sikt regner vi med at ting i Norge vil fortsette som før, kommenterer administrerende direktør Dag André Johansen i den norske delen av Avis Bilutleie.
Hva som vil skje på litt lenger sikt i det enkelte land, er ikke avgjort enda. Budget har som de fleste andre i bransjen drevet med store tap og negativ egenkapital også i Norge de siste årene. Avis har på sin side tjent penger.
–Det er for tidlig å si noe sikkert, men jeg blir ikke overrasket om våre eiere og nå felles lisensgiver vil ønske en eller annen felles strategi for utvikling av begge merkevarenavnene på litt sikt. En mulighet kan være at de to merkenavnene spesialiserer seg mot spesifikke kundegrupper eller markeder for å utvikle spisskompetanse og servicefordeler slik at de på den måten kan stå bedre rustet i den internasjonale konkurransen, uttaler Johansen.