-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Hjelp til inntekt
ORSY-Scan er navnet på et nytt materialhåndteringssystem som Würth nylig viste i Stockholm.

Würth har mange scannersystemer som kan tilpasses kundenes størrelse og ønske om funksjoner. Nå har de slått sammen scanner-løsninger og deres material-håndteringssystem ORSY.
Resultatet er nok et hjelpemiddel for Würths kunder til å få betalt for det de yter. Orsy-Scan heter det nye partnerskapet.
Foreløpig er det bare implementert i Würths egne butikker fordi man trenger tid internt til både å bli kjent med det, og optimalisere det, forteller administrerende direktør Svein
Oftedal i Würth Norge til MotorBransjen.
Mange muligheter
Det er en rekke muligheter og løsninger i dette systemet. Men noe av det som ble fremhevet da Würth viste det på en verkstedmesse i Stockholm i januar, var verkstedets mulighet til å ta
betalt for alt forbruksmateriell.
Den ene mutteren, eller et trykk på sprayboksen for eksempel. Dette skjer ved hjelp av en
skanner som registrerer ned til den minste skrue og får det registrert på fakturaunderlaget, samtidig som en varelagerliste ajourføres.
Würth tilbyr en rekke typer scannere, avhengig av hvor mye kunden ønsker å gjøre elektronisk, og det behøver heller ikke være en eksklusiv Würthløsning som installeres.
Brukeren kan godt få en løsning som dekker flere leverandører. Her stillerWürth opp med samarbeidspartnere (Lexit og Datateket for eksempel) til å skreddersy løsninger.
Ren Würth-løsning
Men dersom kunden ønsker en utgave som er en ren bestillingsløsning mot Würth Norge, står
Würth ansvarlig for hele pakken.
Da får kunden en scannerløsning der det kan bestilles direkte fra skanner til Würth. En fremtidig (ikke alt for langt frem i tid) ORSY-Scan løsning vil fungere slik at scannede data (EANkode) overføres til kundens PC via en USB.
Når kunden går inn i Würths e-handel løsning (WebOn) hentes filen lokalt fra PC’en og legges automatisk inn i en webordre som sendes til internettbutikken.
Oftedal sier at i mai 2010 skal WebOn være implementert, og så må det lages en ny grensesnittløsning før ORSY-Scan kan tilbys.
Han ser for seg at høsten 2010 kan være tidspunktet for innføringen av dette systemet.