-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Konklusjon
Tiltalende Voyager
Sintra er den mest praktiske av disse to. Setearrangementet er enkelt og fleksibelt hvis du vil endre seteløsninger. Men frem til den får høyere seter, er sittekomforten for voksne passasjerer dårlig. I Voyager sitter du godt, men seteløsningen er langt fra like fleksibel som i Sintra. Går du derimot opp til Voyager SE Lux, kan du få seter i stedet for benk på den andre seteraden. Det gir bedre fleksibilitet og øker prisen til 368.000 kroner, ikke avskrekkende mye over Sintra.
Voyager er nemlig den mest tiltalende av de to og virker mest forseggjort når vi ser på detaljfinishen. Den har også en meget god pris, så får det heller være at Chrysler har skåret litt ned på utstyrsnivået. På det området må vår testbil se seg slått av Sintra. Men med 31.400 kroner prisforskjell er det også rom for litt forskjell i utstyrsnivået.
LES VIDERE:
- Priser og tekniske data