-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Se hva vi kan
Estech viser seg frem som et total-design selskap, med meget spennende ideer.
I kulissene
Hvis man er et design- og konstruksjonsfirma med 150 ansatte som stort sett gjør hemmelig arbeid for klienter som Toyota, Renault eller Venturi, og allikevel har lyst til å få flere oppdrag, hva gjør man da?
Jo, man kaller sammen de 150, kommer opp med en kjempeide, kjører den gjennom alle prosedyrene og stiller ut sluttresultatet på bilutstillingen i Paris.
Det er i hvert fall det Estech gjorde. En fransk selskap som bare har eksistert i 7 år, men allerede nå med en meget imponerende kunde- og merittliste.
Blanke ark
Men for å vise hva de kan, hadde de gjort en meget spennende bil fra bunnen av. De hadde definert den i teorien, de hadde funnet hvilke nye teknologier de skulle vise frem (Helt ny, helmodul kupé for eksempel. Og en helt ny måte å koble sammen elementer på).
Ergonomien ble praktisert på nye og spennende måter. Plattformen ble bygd med klare aerodynamiske rammer. Hjulene er særdeles innovative med en helt spesiell type navnmotor.
Solceller på taket, og ikke minst karosserimoduler som kunne skiftes ut. Pickup var en mulighet, to eller fire dører andre. Komplett forsetepakke med 2 eller 3 sitteplasser. En rekke muligheter innenfor denne formen.
Og det er det som er poenget. Stylingmodellen som de viste var vel faktisk en av de beste drømmebilene på hele utstillingen. Og helt klart produksjonsmulig.
Disse fortjener jommen flere kunder. Og helst den type kunder som fortjener dem.