-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Ny Mégane i flere former
Forrige måned så vi for første gang den nye Renault Mégane. Nå er det Mégane Coupé som er i sentrum for oppmerksomheten i Paris, etter at konseptbilen Mégane Coupé ble presentert på bilutstillingen i Genève i vår.
I interiøret er det lagt vekt på brukervennlige og komfortable funksjoner, med en kombinasjon av analoge og digitale instrumenter.
SE FØRSTE INFO OM NY MEGANE HER
Med dagens fokus på reduksjon av CO2-utslipp, kommer Mégane til våren med en 1,4-liters turbomotor (betegnet TCe 130) som har krefter som en 1.8-liter, nemlig 130 hk, og dreiemoment som en 2.0-liter (190 Nm).
Likevel er CO2-utslippet mindre enn i en vanlig 1.6-liters motor.
I tillegg til de nye TCe- og dCi-motorene fortsetter Renault sin strategi for å redusere CO2-utslippene med utviklingen av elektriske biler.
Siden januar 2008 har Renault-Nissan-alliansen inngått avtaler med en rekke land for å markedsføre elektriske biler på bred basis innen 2011.
Også ny Mégane Trophy
Etter suksessen i World Series by Renault siden serien startet i 2005, har Mégane Trophy gjennomgått store forandringer for å bli klar til 2009-sesongen.
Den mest synlige endringen er den nye karosseridesignen som henter inspirasjon fra linjene på den nye Mégane Coupé.
Under panseret er også Renault-Nissans 3,5-liters V-sekser frisket opp, slik at den nå yter 360 hk. Samtidig har Renault Sport Technologies videreført mange av funksjonene i den nåværende Mégane Trophy for å produsere en konkurransedyktig og rimelig racerbil.