-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Volkswagen New Beetle RSi
Den ble lansert som en designstudie på årets Genève-utstilling. Nå er den klar for produksjon. Ian Brown er blant dem som har kjørt Volkswagens nye racer – New Beetle RSi.

Topphastigheten på 225 km/t
Som Cupversjonen er den forspent med seks sylindre, men RSi-Bobla har både større motor og høyere ytelser. RSi-versjonen har nemlig en 3,2-liters V6 med 225 hk, en motor som er videreutviklet fra Volkswagens 2,8-liters VR6 motor. Det 8 cm bredere karosseriet og den store hekkspoileren har den derimot til felles med raceren. Spoileren er der for å sikre marktrykket også ved topphastigheten på 225 km/t.
Førermiljøet er i moderne design og materialer: Høyglanspolert aluminium, oransjefarget lær og karbon. Forsetene er Recaro racingutgaver med lærtrekk som sitter tett og godt rundt fører og passasjer.
Startes med knapp
Motoren startes med knapp mellom setene. V6eren våkner til live med en dyp og kraftig lyd gjennom de veldimensjonerte eksosrørene. På toppen av dashbordet mellom speedometer og turteller sitter 6 lamper; 3 grønne, 2 gule og 1 rød, hvor rød betyr at du bør skifte gear.
Bilen føles meget godt balansert, ikke minst takket være 4 Motion-systemet og den direkte styringen. Har du den rette følelsen, kan du kjøre den som en klassisk bakhjulsdrevet bil. Det er akkurat hva VW-sjefen Ferdinand Piech ønsket. Hvis alt går som det skal, vil han overta den siste i en planlagt serie på 250 eksemplarer. Prisen er planlagt til å ligge på omkring 120.000 tyske mark.