-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Trihawk
Dersom du hører om, for det første en trehjuling som er stappfull av, for det andre, obskure franske komponenter – opphengning fra Renault 5, styring fra en Renault 9 og motor fra en Citroën GS – ville du da trodd at den kom fra USA?
Men med dette som utgangspunkt ble det bygget noe virkelig moderne. Temmelig mye New Edge design i form av et åpent kar med frittstående forhjul med sykkelskjermer og en hekk som løfter seg slik at nesten hele bakhjulet synes. Gode dimensjoner på frontruten som helt klart burde klare å holde regnet borte selv i 160. Og igjen møter vi et tyngdepunkt så lavt at selv om det slipper bak kjører denne sirkler like fort som en Countach.
Dessuten møter vi her den eneste trehjulingen i verden som har vært gjennom den gamle amerikanske 30 miles-pr-hour front-kollisjonstesten. Alle punktene, ratt-inntrengning, fører-beskyttelse, frontruteramme og bensinsystem, besto prøven med glans.
Men det ville være synd å reprodusere den testen i virkeligheten, for selv om Trihawk har vært med oss i mer enn 20 år, er det nok ikke noe særlig over 200 som er bygget. Helt klart en bil med samleverdi.