-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Progressiv Tribeca
Subarus store nyhet i Detroit er B9 Tribeca. USA er primærmarked, men den kan også bli eksportert.
Subaru kaller B9 Tribeca en progressiv SUV, men det mest progressive med bilen er fronten som skal bli Subarus nye identitet. Vi trenger kanskje litt tid for å vende oss til den. Dessuten er Tribeca Subarus første 7-seter og dermed et naturlig valg for Outback- og Forester-kunder som trenger mer plass og for unge barnefamilier.
Den er utstyrt med en 6-sylindret boxermotor god for 250 hester koblet til en 5-trinns automatkasse. I tillegg har den selvsagt Subarus anerkjente symmetriske firehjulsdrift som sørger for god fremkommelighet på dårlig vei.
Seteløsningen er fleksibel der andre seterad kan skyves 20cm i lengderetningen, klappes sammen i forholdet 60/40 og der ryggen kan legges skrått bakover i samme forhold. Tredje seterad er for to personer og legges flatt ned i gulvet når den ikke benyttes. Modeller med 7 seter har klimaanlegg med dyser for baksetene.
På sikkerhetsfronten har Tribeca to-trinns kollisjonsputer og -gardiner, dekktrykkmonitor, 4-kanals ABS-bremser med elektronisk bremsekraftfordeler (EBD) og VDC stabilitetskontroll. Den skal produseres i USA og kommer på markedet der til sommeren men kan senere bli en aktuell eksportvare.