-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Donkervoort med tak
Nå er de tre første GT-utgavene av Donkervoort snart ferdigbygde. Halvannet år siden vi så den første gang.
D8 GT
Det var på Genève-utstillingen i fjor at Donkervoort overrasket med å vise en av sine kjappe modeller med tak.
D8 GT var den døpt, det virket absolutt som den mente alvor og var nok et eksempel på at disse hollenderne i stadig økende grad kvitter seg med Lotus Se7en rip-off stemplet.
Med hard-top på Nürburgring
Starten på denne modelltankegangen går tilbake til 2004 og 2005 da Donk satte nye runderekorder på Nürburgring. Bilen de brukte da hadde en hard-top som i bemerkelsesverdig grad stivet opp hele bilen.
Og dermed var det jo ganske naturlig å tenke at med et helt fast tak, som på en coupé, må det jo bli enda stivere og dermed enda bedre kjøreegenskaper.
Vingedører
Som sagt så gjort, vingedører, skikkelig aerodynamikk både i front og bak, større sporvidde, 8 cm lenger akselavstand og nye 17-tommers Tarox-hjul gjør i realiteten dette til en ny bil, selv om den beholder D8-navnet.
Fartsfest
Med 680 kg finnes det knapt noen lettere bil i hele verden og med et utvalg motorer som byr på hk-tall fra 150 til 270 burde mulighetene for en fartsfest være til stede for selv de mest blaserte.
Den første heldige kunden får bilen sin ferdigbygget i august en gang.