-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Insight til topps
Ikke bare passerte den hybrid-konkurrent Prius. Honda Insight nådde helt til topps på den japanske salgsstatistikken i april.
Også billandet Japan gjennomlever tøffe tider, men noen klarer seg bedre enn andre.
Honda Insight kom på markedet sjette februar, og forhåndsinteressen for den nye hybriden var så høy at den fløy rett inn til 10. plass på den japanske salgsstatistikken med 4.906 biler.
Etter en nedgang på ca 20 prosent i mars, trodde nok en del skeptikere at suksessen skulle bli kortvarig. Men disse tok skammelig feil. Med 10.481 salg i april, gikk Insight helt til topps på den japanske statistikken.
Det er første gang en hybridbil har inntatt denne posisjonen. Og det skal bli interessant å se hvor lang tid det tar før en annen modell med alternativ drivlinje opplever den samme statusen.