-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Audi kjøper Ducati – endelig
Det er fire år siden sist Audi kikket på Ducati, kanskje burde de handlet da. Men hva skjedde med AMG?
Det 86 år gamle selskapet var på randen av konkurs i 2008, og Volkswagen-sjef Ferdinand Piëch angrer nok kanskje på at han ikke slo til da. Men nå er det endelig bekreftet: Audi har tatt over Ducati.
Det er jo ikke lenge siden Ducati inngikk et samarbeid med AMG, men det vennskapet strakk seg ikke lenger enn et par matchende kjøretøy – en SLK 55 AMG og en Ducati Streetfighter 848 i knall gult.
Les også: Knallgule fristelser fra Mercedes og Ducati
En talsperson for Daimler, som eier Mercedes, avkreftet at de var i samtaler om å kjøpe Ducati. Å selge motorsykler inngikk ikke i kjerneverdiene til Daimler, ble det sagt.
Så nå kan Audi glede seg over sitt tredje italienske selskap i sekken – ItalDesign Giugiaro eies av Lamborghini, og Lamborghini eies jo av Audi igjen.
Hvor mye Audi har betalt for det tradisjonsrike selskapet er ikke avslørt, men ryktene forteller om en pris på drøye seks milliarder kroner.
Så får vi se hvor mye innflytelse Audi har på design og utvikling av syklene, men det ligger vel i kortene at en Ducati Quattro er langt unna samlebåndet.
Omtrent samtidig som bekreftelsen på oppkjøpet av Ducati kom, slapp også Audi nyheten om at de skal bygge ny fabrikk i Mexico.
Produksjonen der starter etter planen i 2016, og det er vel mest nærliggende å tro at det er SUV-produksjon som skal finne sted der – hovedsakelig for det amerikanske markedet.