-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Audi kjøper Ducati – endelig
Det er fire år siden sist Audi kikket på Ducati, kanskje burde de handlet da. Men hva skjedde med AMG?

Det 86 år gamle selskapet var på randen av konkurs i 2008, og Volkswagen-sjef Ferdinand Piëch angrer nok kanskje på at han ikke slo til da. Men nå er det endelig bekreftet: Audi har tatt over Ducati.
Det er jo ikke lenge siden Ducati inngikk et samarbeid med AMG, men det vennskapet strakk seg ikke lenger enn et par matchende kjøretøy – en SLK 55 AMG og en Ducati Streetfighter 848 i knall gult.
Les også: Knallgule fristelser fra Mercedes og Ducati
En talsperson for Daimler, som eier Mercedes, avkreftet at de var i samtaler om å kjøpe Ducati. Å selge motorsykler inngikk ikke i kjerneverdiene til Daimler, ble det sagt.
Så nå kan Audi glede seg over sitt tredje italienske selskap i sekken – ItalDesign Giugiaro eies av Lamborghini, og Lamborghini eies jo av Audi igjen.
Hvor mye Audi har betalt for det tradisjonsrike selskapet er ikke avslørt, men ryktene forteller om en pris på drøye seks milliarder kroner.
Så får vi se hvor mye innflytelse Audi har på design og utvikling av syklene, men det ligger vel i kortene at en Ducati Quattro er langt unna samlebåndet.
Omtrent samtidig som bekreftelsen på oppkjøpet av Ducati kom, slapp også Audi nyheten om at de skal bygge ny fabrikk i Mexico.
Produksjonen der starter etter planen i 2016, og det er vel mest nærliggende å tro at det er SUV-produksjon som skal finne sted der – hovedsakelig for det amerikanske markedet.