-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Sporty luksus
Lexus lanserer et nytt medlem i sin sportslige F-familie – GS F sedan.
I fjor møtte vi RC F Coupé på Detroit-utstillingen, i år står en GS F der, i samme knallblå lakkfarge.
Plattformen deler den med GS, mens drivlinjen er felles med RC F Coupé. De fysiske målene - 491x185x144 cm over en akselavstand på 285 cm - plasserer den i segmentet rundt 5-serie / E-Klasse.
Ytelsene er på nivå med M- og AMG-utgavene fra tyskerne – den normalt pustende femliters V8-en varter opp med 473 hestekrefter og et dreiemoment på 527 Newtonmeter.
En avansert TVD-differensial (Torque Vectoring Differential) er standard, og lar deg velge mellom tre innstillinger – Standard, Slalom og Track.
Karosseriet har forsterkninger og både chassis og bremser er spesialtilpasset de høye ytelsene. Standard hjulutrustning er 19-tommere med 255/35 foran og 275/35 bak.
Ifølge OFV ble det registrert 28 nye Lexus GS i Norge i fjor – samtlige med hybrid drivlinje. GS F vil neppe gjøre de store utslagene på statistikken.