-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Hyundais Prius-utfordrer
Hyundai er i ferd med å teste ut en helt ny modell i nordisk vinterkulde.
Det er ikke noe nytt for Hyundai med hybrid-teknologi, men nå ser de ut til å utvikle en direkte konkurrent til Toyota Prius som har fått dominere hybridmarkedet verden rundt i årevis. Riktig nok har Honda sin Insight, men den er ikke i nærheten av Prius i popularitet.
Prius har vært selve bærebjelken for Toyotas hybrid-suksess, selv om den de senere årene er forbigått av både Auris Hybrid og Yaris Hybrid på registreringsstatistikken fra OFV.
På Detroit-utstillingen viste en Hyundai en Plug-in Sonata, men bilen på disse bildene er en helt ny modell under utvikling, som skal bli en direkte konkurrent til Prius.
Mer på gang
Den skal bygges på plattformen til Elantra (som har mye til felles med vår i30) og har kodenavnet AE HEV.
Drivlinjen kombinerer en 1,6-liters bensinmotor og en elmotor som henter energi fra et kompakt Li-ion batteri.
Flere modeller ville komme etter hvert, både andre karosseriformer og ladbare (Plug-in) hybrider.