-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Fantasi realiseres
På Detroit-utstillingen i 2012 viste Lexus noe som skulle være en ren designstudie. Nå er den på vei mot samlebåndet.
Det var gjennom LF-LC Concept vi første gang ble presentert for det vi de siste årene kjenner som faste designelementer på nye Lexus-modeller. Ikke minst den dominerende grillen og de markante lyktene.
Men selv om designtrekkene lever videre, ble LF-LC aldri noe mer enn et konsept. Før nå.
Ferske spionbilder viser nemlig at drømmen er i ferd med å gå i oppfyllelse for de som har gått søvnløse siden de så den vakre kreasjonen i januar 2012.
2+2
Som konseptet blir trolig også produksjonsmodellen en sporty 2+2-seter. Våre fotografer forteller at Lexus-ingeniørene hadde med seg en BMW 6-serie og en Porsche 911 som benchmark under testingen – biler med fin balanse mellom sport og komfort.
Det er foreløpig ukjent hva den nye modellen skal hete når den debuterer, men kanskje Lexus rett og slett lar LF-betegnelsen vandre videre fra konsept til salgsvare.
I USA snakker man om en 5-liters V8 med 477 hester under panseret, den samme vi kjenner fra coupéen RC F som koster fra halvannen million kroner i Norge. Og kanskje en heftigere versjonen med bi-turbo V8.
Norgestilpasset
Men det snakkes også om en ny hybrid drivlinje som baserer seg på en 3,5-liters V6 i kombinasjon med elmotor.
Denne skal også få en samlet effekt på nærmere 500 hester, men med vesentlig lavere utslipp, og kan dermed bli prisgunstig i Norge pga. lavere avgifter.
Den nye coupéen forventes på markedet i 2017 som 2018-modell, og vil trolig baseres på samme plattform som neste generasjon Lexus LS som vi fikk et forvarsel på i Tokyo.