-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Når David møter Goliat - del 1
Nissan Qashqai innehar posisjonen som etablert SUV, populær og med bred appell. Men etter ti års fravær er Honda HR-V tilbake for å spise av den samme kaka. I vår test ser du hva som skiller de to.
- Innledning
SOM FORVENTET
De konservative førermiljøene befinner seg et godt hakk bak byggekvaliteten i eksempelvis den langt mindre og rimeligere Mazda CX-3.
Takk og pris: ingen av dem har klimaanleggfunksjonene lagt inn på hovedskjermen. Honda opererer med eget berøringspanel for varme-/AC-funksjonene, og det fungerer helt greit.
FLEKSIBELT
Rommet under gulvet i bagasjerommet er dessuten så stort at halvannen flykabinkoffert får plass.Hurra for at disse smarte løsningen finnes i flere Honda-modeller!Jeg skrev innledningsvis at Honda er litt kortere enn HR-V (4,29 mot 4,38 meter). Likevel har HR-V best beinplass bak med 71 cm mot 67 cm i Qashqai (målt slik Bil gjør det bak en 1,75 meter høy, og normalt bygd sjåfør).
LES VIDERE:
- Del 1
- Del 2KonklusjonTestdataPoeng