-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Forbedret Suzuki S-Cross allerede her
Tre år i Norge, og det er tid for å oppgradere Suzuki S-Cross, storebroren til Vitara. Mer utstyr, kortere navn og ny bensinmotor er de viktigste endringene. Bilen lanseres i Norge nå, altså en drøy måned før den vises på høstens bilmesse i Paris. Pris fra 324.900 kroner.
Litt i skyggen av splitter ny Suzuki Ignis står oppgradert S-Cross på høstens Paris-messe. Men hvorfor dra til Paris når bilen både kan ses og prøvekjøres hos nærmeste Suzuki-forhandler om få dager?
Det nye flaggskipet, skriver Suzuki i pressemeldingen om bilen, men naturligvis handler det om en oppgradert utgave med ny front, og oppfrisket interiør.
Nå er det LED både foran og bak, 17 tommer store hjul, skinnseter, parkeringssensorer foran og bak, adaptiv cruisekontroll, automatbremsing samt CarPlay og MirrorLink som gjelder. Samtidig forsvinner mellomnavnet SX4.
Både chassis og styring skal være kraftig forbedret. Bakkeklaringen økes til 17,5 cm.
Men viktigst er likevel at dagens bensinmotor (1,6 liter/120 hk) skiftes ut med motoren fra Vitara SportTech, en 1,4 liters Boosterjet turbomotor med 140 hk effekt.
Samtidig forsvinner dieselutgaven fra lageret og selges heretter bare på bestilling. Mer enn ni av ti SX4 S-Cross-kunder har de siste årene holdt seg til bensinutgaven.
Selv om S-Cross selvfølgelig også produseres med drift bare på forhjulene, velger importøren kun å ta den hjem med firehjulsdrift.
4WD-systemet har fire valgbare moduser - auto, sport, snow og lock - for å gi best mulig kjørekontroll under ulike forhold. Sjåføren velger modus ved hjelp av bryter i midtkonsollen.
Standard blir også en utstyrspakke som Suzuki hevder koster 79.000 kroner, men som selges for 25.000 kroner. Du kan velge bort pakken og få kjøpt bilen til 324.900 kroner, men da må du aktivt gjøre dette valget.
Med pakken inkludert prises S-Cross til 349.900 kroner. Legg på 15.000 kroner og automatgir inkluderes.
Så langt er det solgt 4500 SX4 S-Cross i Norge.