-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Godt kamuflert Porsche
Det er ikke lett å se hva som skjuler seg i denne bastarden. Men jeg kan garantere at det endelige produktet vil få mange til å sikle.
Det er snart halvannet år siden Porsche på Frankfurt-utstillingen sjokkerte en hel bilverden med nyheten om at de skal lage en elbil.
På utviklingsstadiet heter den Mission E, og det er ingen tvil om at konseptet de viste i Frankfurt hadde linjer og prestasjoner som er en Porsche verdig.
Her er mye av teknikken i den kommende modellen plassert i et modifisert Panamera-karosseri som er "jekket opp" for å få plass til en gedigen batteripakke.
Til og med eksosrørene er beholdt i et forsøk på villeding.
Den endelige bilen skal på veien innen 2020 som en konkurrent til de dyreste Tesla S-modellene. Det vil være naturlig for Porsche å legge seg over disse i pris, basert på deres image.
Våre kilder forteller om rekkevidde på over 530 kilometer (NEDC), null til hundre på 3,5 sekunder og null til 200 på 12 sekunder.
Takket være et 800 Volt system som Porsche er pioner for, skal det være mulig å lade batteriene 80 prosent i løpet av et kvarter, mens 400 V vil doble ladetiden. Det er jo likevel ikke mer tid enn man bruker på en kopp kaffe og et smørbrød.
I løpet av et par år vet vi hva realiteten blir, men det er interessant å se at interessen for elbiler nå kommer fra stadig flere hold.