-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Audi bekrefter sin andre elbil
Audi bekrefter nå at deres andre rene elbil skal i produksjon fra 2019. Dermed får Tesla ytterligere en konkurrent.

Produksjonen av Audi e-tron Sportback skal igangsettes ved fabrikken i Brussel i 2019. Det belgiske Audi-anlegget får dermed ansvaret for Audis andre elbil etter den elektriske SUV-en som skal på samlebåndet allerede i 2018.
Bilen skal baseres på konseptet vi møtte på Shanghai-utstillingen i april og blir trolig en bil i høyere prisklasse.
Konseptbilen var utstyrt med en batteripakke på hele 95 kWt, nok til å gi en rekkevidde på drøye 500 kilometer.
To motorer bak og en foran gir en samlet effekt på 435 hestekrefter, nok til å akselerer bilen til 100 km/t på 4,5 sekunder.
Den norske Audi-organisasjonen har allerede startet forhåndssalget av SUV-en som kommer i 2018, og de er neppe lei seg for å få nok en elbil i porteføljen. Jaguar har jo også lovet start av sin I-Pace i 2018, så konkurransen hardner til.
– Med beslutningen om å sette e-tron Sportback i produksjon viser vi at Audi tar elektrisk mobilitet på alvor. En elbil nummer to betyr at vi optimaliserer produksjonen ved vårt anlegg i Brussel, sier Prof. Dr. Hubert Waltl, styremedlem med ansvar for produksjon og logistikk hos Audi AG.
Les mer om Audis fremtidsmodeller her
Audi e-tron Sportback er en firedørs gran turismo som i konsept-utgave er utstyrt med fire separate seter. Bilens arkitektur er fra grunnen designet med tanke på bilens elektriske drivlinje.