-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Sporty HR-V
Honda lanserer en spesialutgave av sin kompakt-SUV. Målgruppen er de som foretrekker sportslige kjøreegenskaper.
HR-V Sport heter spesialversjonen som nå settes i produksjon. Den får en sprekere motor, i tillegg til oppgradert chassis og en del sportslige detaljer.
Motoren er en 1,5-liters VTEC Turbo som vi kjenner fra Civic. Den byr på 182 lystige hester.
I kombinasjon med 6-trinns manuell girkasse er maks dreiemoment på 240 Nm i området 1900-5000 omdreininger. Med CVT-kasse reduseres momentet til 220 Nm.
Sport-utgaven har fastere oppsett enn en vanlig HR-V takket være noe Honda kaller «Performance Damper»-teknologi. Dette skal sørge for mindre krengning i svinger og redusere vibrasjoner fra ujevn asfalt.
Styringen er unik for denne modellen takket være Hondas «Agile Handling Assist»-teknologi som gir progressiv servo.
Blant designmessige spesialiteter er bilen utstyrt med en slank frontsplitter, sideskjørt, skjermmarkeringer og en mer aggressiv bakfanger – alt utført i sort.
I tillegg har utvendige speilhus, de doble eksosrørene og 18-tommers felgene spesialdesign for denne modellen.
LED hovedlys, kjørelys og blinklys er standard, mens hekken repliserer fronten med dekor i sort høyglans og sotede lykter.
Interiøret går i fargene sort og mørkerødt, og forsetene har ekstra sidestøtte i både pute og rygg for å understreke bilens sportslige egenskaper.
Produksjonen av HR-V Sport starter i desember, med utlevering i løpet av våre 2019.